Działy reklamowe często długo myślą nad tym, jaką formę promocji wybrać, żeby było to dla firmy efektywne i żeby można było w ten sposób zdobyć jak największe grono klientów. Brelok z logo to oczywiście tyl ko propozycja, niemniej jednak równie dobrze można się zdecydować na inne gadżety, przykładowo powiązane z branżą, w jakiej funkcjonuje firma lub z porą roku, a nawet z grupą klientów, jaką firma woli do siebie przyciągnąć pomysłów jest sporo i na pewno warto zaangażować w to dział reklamowy, którego pracownicy będą odpowiedzialni za przygotowanie konkretnej koncepcji reklamowej i którzy sprawdzą, co jest poszukiwane na rynku, co podoba się klientom i w co warto zainwestować. Oczywiście, jeżeli chodzi o zakup gadżetów, to im większa będzie ich partia, tym całkiem dobrze. W przypadku niedużych zamówień cena pojedynczego gadżetu może się okazać zbyt wysoka, a wówczas zakup na pewno nie będzie opłacalny. Lepiej od razu składać duże zlecenia i posiadać z głowy.
Warto sprawdzić: notesy z logo.